Hyggemor

torsdag den 18. august 2011

Til eftermiddagssnacken....

Så gik formiddagen og jeg fik lige produceret lidt på symaskinen. Noah og Sille trængte begge til en ny frugtpose, så eftermiddagsmaden/frugten kan opbevares praktisk (og pænt).
Det blev til disse to stofposer.
Så håber jeg bare at de falder i god smag hos poderne. Sådanne størrelser har jo også deres egne meninger om, hvordan tingene skal se ud.
Nu skal jeg en tur i byen og købe køkkengrej, som egner sig særdeles godt til efteråret her i huset :-) Og nå ja, så trænger sønnike også lige til nogle nye bukser og sko.

Rigtig god dag til dig fra mig.

4 kommentarer:

  1. Hej Janni.

    Tillykke med din nye blog...den ser fantastisk ud...glæder mig meget til alle dine updates:-)

    Var slet ikke klar over, at du var så frem ved en symaskine. Poserne ser super søde ud og falder forhåbentlig i god smag hos Sille og Noah. Måske du skulle starte din egen lille frugtposefabrik:-)

    Apropos bukser, så holder jeg Pompdelux tøjparty d. 3. september kl. 10. Håber meget, at du (og evt. en veninde/søster) har lyst til at komme. En endelig indvitation følger en af de nærmeste dage.

    Ha' det godt så længe.

    Vi "blogges":-)

    Knus Tine

    SvarSlet
  2. De er blevet rigtig fine søs. Jeg er sikker på at de nok skal falde i røddernes smag.
    Knus

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord :-) Er selv godt tilfreds med poserne.
    Tine, jeg vil nok gerne komme til Pomp party. Jeg giver dig lige nærmere besked inden længe....også om jeg tager nogen med :-)

    SvarSlet