Hyggemor

onsdag den 30. november 2011

Undskyld jeg roder....

Jeg tilstår, at der trænger til at blive ryddet op herinde på min blog. Det har længe været min idé at få lidt orden på opskrifterne og indlæggende, så de er nemmere for dig at finde. Nu er jeg jo ny her i blogland og har derfor brug for lidt hjælp til det og den er på vej :-) Min skønne søster har lovet at hjælpe mig i nærmeste fremtid. Jeg glæder mig rigtig meget til at få orden i sagerne herinde, så det bliver nemmere for mine læsere at navigere rundt og forhåbentlig blive inspireret :-)
Rigtig god dag til alle derude!

3 kommentarer:

  1. God idé Janni og opgiv nu ikke håbet om at få din skønne blog op at køre..
    Læser altid dine indlæg og ikke mindst dine opskrifter...
    Knus fra Karin

    SvarSlet
  2. Tusind tak søde Karin :-) Dejligt at høre at du læser med og jeg lover at der kommer noget mere :-)
    Knus

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig til vi skal igang søs. Jeg brygger allerede på et par idéer, og du har garanteret også selv nogle gode nogle af slagsen.
    Knus og kram

    SvarSlet